Fake Instagram sledovatelia sa reálne nezapájajú
Existujú dva hlavné typy falošných sledovateľov Instagram:
Prvým z nich je sledovateľ, ktorý súhlasil s prijatím malej sumy peňazí za odmenu za účasť na „Fake Follower list“. Nechajú niekoho pridať ich ako sledovateľa tisícom ľudí, o ktorých nevedia a nemajú o nich žiadny záujem. Určite sa nebudú zaujímať o účty, ktoré sledujú. Nikdy sa nebudú pozerať na vaše príspevky ani sa s vami nijako zaoberať.
Druhý typ falošného sledovateľa nie je skutočná osoba. Je to len časť kódu, ktorý sa preukazuje ako sledovač Instagram. Teoreticky sa niektorí roboti zapájajú – robia automatizované, často nezmyselné, komentáre k niektorým vašim príspevkom, ale to nič neznamená. Títo nasledovníci sa rozhodne nezapájajú do žiadnej myšlienky.
Vaša angažovanosť je nesprávna
Ľudia sú relatívne predvídateľné tvory. Bez ohľadu na to, akí dôležití ste, vaši praví ľudskí sledovatelia budú s najväčšou pravdepodobnosťou nasledovať relatívne typický model angažovanosti. Je pravda, že väčšie účty získajú menej angažovanosti ako menšie účty, ale stále existuje všeobecný vzor:
- <1.000 sledovateľov v priemere dosahuje približne 8% angažovanosti
- 1 000 až 10 000 sledovateľov dosahuje 4% angažovanosti
- 10 000 až 100 000 sledovateľov dosahuje priemernú angažovanosť vo výške 2,4%
- 100 000 – 1 milión sledovateľov dosahuje 1,8% angažovanosti
- 1 milión sledovateľov má v priemere 1,7% angažovanosti
Vaše miery angažovanosti nebudú presne zodpovedať týmto číslam – sú to len priemery – ale mali by byť v blízkosti týchto percent. Ak máte falošných sledovateľov, vaša angažovanosť sa však výrazne odlišuje od týchto priemerov.
Kúpení followeri prinášajú Spam
Ak kupujete sledovateľov, spravidla budete musieť v určitom okamihu poskytnúť svoju e-mailovú adresu. Pritom sa otvárate veľkému množstvu nevyžiadanej pošty. Veľa ľudí, ktorí predávajú sledovateľov, to robí s jediným cieľom, a to získať prístup k vašej e-mailovej adrese z dôvodu spamu.